کد خبر: ۹۲۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۱۲۵
همزمان با نشست مشترک دیوان محاسبات و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری و خانه خلاق دیوان محاسبات کشور افتتاح شد.

مرکز نوآوری و خانه خلاق دیوان محاسبات کشور افتتاح شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دیوان محاسبات کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور و سورنا ستاری برگزار شد.

در این نشست که با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات دیوان محاسبات و مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همراه بود، راهکارهای تحقق شعار سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

همچنین یادآوری احکام قانونی مغفول مانده و برخی نکات دیگر مرتبط با حوزه نظارت درخصوص حمایت از تولید دانش بنیان و فناوری‌های نوین که از سوی دیوان محاسبات کشور احصا شده است، به اطلاع مدیران و دست‌اندرکاران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسید.

افتتاح مرکز نوآوری و خانه خلاق دیوان محاسبات کشور با حضور مهرداد بذرپاش، سورنا ستاری و اعضای شورای سیاستگذاری این مرکز از دیگر برنامه‌های این نشست مشترک بود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: