کد خبر: ۹۲۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۱۶۰
نماینده مردم چابهار در مجلس با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های دولت آیت‌الله رئیسی حضور در بین مردم است، گفت: کمتر شاهد حضور میدانی وزیر بهداشت در مناطق محروم بودیم.

نظر نماینده مجلس درباره حضور میدانی وزیر بهداشت در مناطق محرومبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در نشست علنی امروز سه شنبه 31 خرداد مجلس اظهار داشت: نظام ما در حیات 43 ساله خودش کارنامه پرباری در حوزه سلامت دارد.

وی خاطرنشان کرد: سوال بنده در حوزه فاصله عدالت در مناطق محروم است؛ قبل از طرح سوالم خاضعانه می خواهم به احترام جامعه پزشکی و شهدای سلامت که در زمان سخت کرونا قیام بفرمایید.

نماینده مردم چابهار ضمن تشکر از تیم عین اللهی تصریح کرد: یکی از شاخصه های دولت آقای رئیسی حضور در بین مردم است. آقای قالیباف هم بیش از همه بازدید میدانی داشتند.

با نهایت تاسف می گویم که دکتر عین اللهی در بین مردم حضور نداشتند و کمتر شاهد حضور میدانی در مناطق محروم بودند.

سعیدی گفت: تیم آقای عین اللهی یک بار هم به مناطق محروم، سواحل مکران و مناطق جنوب سیستان و بلوچستان نیامده است.

وی افزود: ماده 76 برنامه ششم توسعه وزارت بهداشت را مکلف کرده است نسبت مرگ و میر مادری را در سال 1400 تا 15 نفر کاهش دهد. در این باره در سال گذشته 16 مرگ و میر مادری در چابهار داشتیم.

نماینده مردم چابهار در مجلس بیان کرد: انتظار ما این است که وزارت بهداشت در حوزه سهمیه های بومی عنایت ویژه ای به مناطق محروم داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: