کد خبر: ۹۲۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۲۸۰
نشست دولت، مجلس و نمایندگان کانون بازنشستگان کشور درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری برگزار خواهد شد.

جلسه دولت با نمایندگان کانون بازنشستگان درباره همسان‌سازی حقوق برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، امروز شنبه (28 خرداد) نشست دولت، مجلس و نمایندگان کانون بازنشستگان کشور درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری برگزار خواهد شد.

در این جلسه قرار است درصد افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین اعتراضات این قشر درباره قانون همسان سازی حقوق مورد توجه و بررسی قرار بگیرد.

به گزارش فارس، پس از ۱۵سال همچنان اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان با موانع بسیاری روبه‌روست و در یک دهه اخیر اعتراض‌ها و تجمعات بازنشستگان نیز در شهرهای مختلف در اعتراض به عدم اجرای  دقیق این قانون رخ داده است. تجمعاتی که امسال نیز ۱۶ شهر برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

 یکشنبه هفته جاری یعنی در روزی که تعطیل رسمی محسوب می‌شد اعلام شد که حقوق بازنشستگان غیرحداقل بگیر ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و این در حالی است که شورای عالی کار افزایش ۳۸ درصدی را تصویب کرده بود. البته این اتفاق مختص به بودجه ۱۴۰۱ نیست و عدم اجرای این قانون دست‌کم در یازده سال گذشته منجر به تجمعات و اعتراضات بازنشستگان شده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
1
باید طبق : ( مصوبه شورای عالی قانون کار) حقوق ( باز نشستگان تامین اجتماعی ) پرداخت شود . یعنی : (( 38/. + 5150000 ریال ))
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: