کد خبر: ۹۲۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۱۲
باشگاه پرسپولیس امروز قرار است با دو بازیکن دیگر هم ثبت قرارداد کند.

با اخبار و شایعات نقل و انتقالات پرسپولیس؛ دو خرید جدید امروز نهایی می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، باشگاه پرسپولیس فعال‌ترین تیم نقل و انتقالات تابستانی تا اینجای کار بوده و چهار خرید قطعی داشته که علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدمهدی احمدی هستند. علاوه بر این نفرات باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره برای جذب چند بازیکن دیگر است.

 

* عالیشاه ماندنی است

با وجود اینکه در چند وقت اخیر صحبت از جدایی امید عالیشاه و پیوستنش به سایر تیم‌ها مطرح شده ولی او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و قصد جدایی از این تیم را هم ندارد و بنابراین کاپیتان دوم سرخپوشان فصل آینده هم در این تیم باقی خواهد ماند.

 

* چرا پهلوان به باشگاه نمی‌آید؟

احسان پهلوان، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که صحبت از علاقه برخی تیم‌ها به جذب او شنیده می‌شود، تاکنون برای تمدید قراردادش به باشگاه نیامده است. او عدم حضورش را بیماری فرزندش عنوان کرده و اعلام کرده به زودی برای مذاکره و تمدید قرارداد به باشگاه می‌رود.

 

* دو دستیار خارجی در کادرفنی یحیی

پیش از این قرار بود تغییراتی در کادرفنی یحیی گل‌محمدی شکل بگیرد و به همین دلیل چندی پیش با فنایی و رحیم‌پور قطع همکاری شد و دو گزینه خارجی جایگزین آنها می‌شوند. دینکا آلین که قرار است به عنوان مربی گلرها به جمع سرخپوشان اضافه شود و یک گزینه خارجی هم به عنوان مربی بدنساز مد نظر باشگاه است که به زودی قرارداد او هم امضا خواهد شد.

 

* سروش رفیعی امروز نهایی می‌شود

هافبک فصل گذشته سپاهان که روز گذشته با انتشار متنی در صفحه شخصی خودش از این تیم خداحافظی و جدایی‌اش را رسماً اعلام کرد، پیش از این با پرسپولیس به توافق رسیده بود و حالا امروز برای مذاکرات نهایی و احتمالاً امضای قرارداد به دفتر باشگاه مراجعه می‌کند تا خرید جدید یحیی گل‌محمدی لقب بگیرد.

 

* جلال حسینی امروز تمدید می‌کند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که صحبت از خداحافظی او از فوتبال یا پایان همکاری‌اش با پرسپولیس شنیده می‌شد، برای یک فصل دیگر با پرسپولیس به توافق رسیده و قرار است در فصل جدید هم در جمع سرخپوشان بماند. به همین منظور سیدجلال امروز به دفتر باشگاه خواهد رفت تا قراردادش را با باشگاه تمدید کند.

 

* یاغی جوان هم امروز می‌آید

عرفان باقری، بازیکن تیم‌های پایه استقلال که قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده و قصد دارد پرسپولیسی شود، قرار است امروز به دفتر باشگاه مراجعه کند تا قراردادش را امضا کند و یاغی جدید فوتبال ایران لقب بگیرد.

 

* قرارداد گولسیانی امضا می‌شود؟

قرارداد مدافع گرجستانی فصل گذشته سپاهان با پرسپولیس پس از توافق کامل با وکیل او تنظیم و برایش ارسال شده است و یک امضا تا نهایی شدن این همکاری باقی مانده است و اگر امروز این اتفاق رخ دهد، از خرید دیگر سرخپوشان هم رونمایی خواهد شد.

 

* وضعیت مهاجم برزیلی مشخص نیست

باشگاه پرسپولیس قصد دارد با نظر یحیی گل‌محمدی یک مهاجم برزیلی به خدمت بگیرد تا خط حمله خودش را تقویت کند. وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نیست و مذاکرات فعلاً همچنان ادامه دارد و باید دید در نهایت توافق صورت می‌گیرد یا نه.

 

* مطهری امروز تمدید می‌کند

حمید مطهری، دستیار اول یحیی گل‌محمدی پس از حرف و حدیث‌های فراوان در نهایت در این تیم ماندنی شد و قرار است امروز به باشگاه برود تا قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کند. مطهری از سال آخر حضور گل محمدی در پدیده مشهد دستیار او بوده و در 3 فصل گذشته هم روی نیمکت پرسپولسی کنار وی حضور داشته ولی صحبت‌هایی از قطع همکاری او با باشگاه برای فصل آینده و اضافه شدنش به جمع سرمربیان لیگ برتری بود ولی در نهایت ماندنی شد.

 

* نعمتی فعلاً در ایران نیست

سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که مورد توجه چند تیم لیگ برتری هم قرار دارد، فعلاً‌ برای تعطیلات و استراحت خارج از ایران است و برای همین برای مذاکره با باشگاه فعلاً نمی‌تواند حضور پیدا کند و به مسئولان پرسپولیس گفته به محض بازگشت به ایران برای مذاکره و تمدید قراردادش به باشگاه خواهد رفت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: