کد خبر: ۹۲۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۹۶
رئیس‌جمهور در نشست خبری با رئیس‌جمهور ترکمنستان، گفت: ظرفیت های همکاری بین ایران و ترکمنستان بسیار زیاد است و باید از این ظرفیت ها استفاده کرد و روابط بین دو کشور را ارتقا دهیم.

رئیسی: سفر به ترکمنستان همکاری‌های بین دو کشور را فعال کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری با سردار بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان، اظهار داشت: بدون تردید حضور رئیس جمهور ترکمنستان و هیئت عالی این کشور در ایران می تواند نقطه عطفی در روابط بین دو کشور باشد.

وی افزود: سفر چند ماه گذشته بنده به عشق آباد توانست همکاری های بین دو کشور را فعال کند در زمینه های سوآپ گازی، حمل و نقل همکاری هایی بین دو کشور گام‌هایی برداشته شد.

رئیس جمهور گفت: ظرفیت های همکاری بین ایران و ترکمنستان بسیار زیاد است و باید از این ظرفیت ها استفاده کرد و روابط بین دو کشور را ارتقا دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: