کد خبر: ۹۲۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
تعداد بازدید: ۹۸
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تمامی تحرکات و شیطنت‌های دشمنان را فراتر از مرز‌های کشورمان با دقت رصد می‌کنیم، تاکید کرد: کوچک‌ترین تهدید علیه آب و خاک ایران با سیلی کوبنده کارکنان هوشیار و متعهد پدافند هوایی مواجه می‌شود.

کوچک‌ترین تهدید دشمن با سیلی کوبنده پدافند هوایی مواجه می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز سه شنبه 24 خردادماه در جمع فرماندهان مرکز کنترل و فرماندهی این نیرو، اظهار داشت: تاثیر قدرت برتر پدافند هوایی در توان بازدارندگی کشورمان در عرصه‌ی بین المللی بسیار حائز اهمیت است و امروز پدافند هوایی از کارآمدترین ارکان دفاع ملی در تقابل با بیگانگان بشمار می‌رود.

وی افزود: توانایی، قابلیت و ظرفیت نیروی پدافند هوایی ارتش در استفاده از نخبگان داخلی و تکیه بر دانش بومی متخصصان علوم پدافندی در راستای افزایش توان دفاعی که موجب ارتقای قدرت ملی شده است بسیار چشمگیر است. پدافند هوایی متناسب با میزان اثرگذاری که در ایجاد امنیت دارد می‌تواند در ارتقای توان دفاعی کشور نقش خطیر و ارزنده‌ای را ایفا کند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تمامی تحرکات و شیطنت‌های دشمنان فراتر از مرز‌های کشورمان توسط پدافند هوایی با دقت رصد می‌شود، تصریح کرد: کوچک‌ترین تهدید علیه آب و خاک ایران عزیز با سیلی کوبنده کارکنان هوشیار و متعهد پدافند هوایی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: