کد خبر: ۹۲۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
تعداد بازدید: ۲۳۸
اردوی پر انتقاد در دوحه و شکست برابر الجزایر و البته پالس های منفی افکار عمومی و انتقادهای درون تیمی احتمال دارد منجر به تصمیماتی بالادستی درباره تیم ملی فوتبال شود!

ده میلیارد به اسکوچیچ می‌دهند و می‌گویند به سلامت؟!به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای ورزش تورنتو: اردوی پر انتقاد در دوحه و شکست برابر الجزایر و البته پالس های منفی افکار عمومی و انتقادهای درون تیمی احتمال دارد منجر به تصمیماتی بالادستی درباره تیم ملی فوتبال شود!

دراگان اسکوچیچ بیش از هر زمان دیگری امشب به جدایی از کادر فنی تیم ملی ایران نزدیک شد. او که با قراردادی ۱۴۰ هزار دلاری و به شکلی معجزه آسا تیمش با اقتدار به جام جهانی رسید انگار شرایط دشواری دارد برای ماندن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی. اسکوچیچ که پس از صعود دستمزدش تقریبا سه برابر شده و حالا چیزی حدود ده میلیارد در صورت جدایی برای ایران هزینه خواهد داشت ، پس از صحبت های خصوصی اعضای تیم ملی با وزیر ورزش و جمع بندی های انجام گرفته بالا دستی و البته نمایش ناامید کننده تیم ملی پس از لغو چند بازی دوستانه و فرصت سوزی کادرفنی و بی مبالاتی تشکیلات اداره کننده فوتبال به نزدیک ترین فاصله برای جدایی از نیمکت تیم ملی فوتبال رسیده است.

جامجهانی فرصتی نیست که دولت به سادگی از کنارش بگذرد و البته از یاد نبریم تیم ملی دو همگروه خاص دارد.ربازی با انگلیس و آمریکا مسابقاتی عادی در دیپلماسی عمومی کشور هم نیستند که اینچنین ساده از کنارشان بشود عبور کرد.

شکست برابر الجزایر به احتمال فراوان حکم بازی آاس رم قبل از جام جهانی ۹۸ را برای اسکوچیچ دارد و او هم به سرنوشت ایویچ دچار می شود.ذبا این تفاوت که اسکوچیچ احتمالا قربانی تصمیمات اشتباه خود می شود نه کم کاری شاگردانش!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: