کد خبر: ۹۲۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۹
در نشست سراسری رؤسای شعب بانک آینده، دکتر محمد فطانت مدیرعامل بانک، بر تقویت انگیزه، امید، نشاط و ایجاد محیطی پویا برای همه همکاران و مشتریان تأکید کرد.

بمدیرعامل بانک‌آینده در جمع رؤسای شعب کشور تأکیدکرد: ایستادن بانک آینده برقله بلند پیشرفت و‌توسعهه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ،در نشست سراسری رؤسای شعب بانک آینده، دکتر محمد فطانت مدیرعامل بانک، بر تقویت انگیزه، امید، نشاط و ایجاد محیطی پویا برای همه همکاران و مشتریان تأکید کرد.

او نقش هر یک از کارکنان در بخشی که انجام وظیفه می‌کنند، فارغ از نقش فردی را، یک جایگاه سازمانی بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد این جایگاه کلیدی موجب هم‌افزایی و هم‌دلی بیش‌تر شده و در تمامی سطوح سازمانی تسری یابد و در عین حال به مشتریان خدمات بهتر و برتری داده شود. 

مدیرعامل بانک آینده، با بیان این‌که سپاس‌گزار تمامی تلاش‌های پیشینیان و میرا‌ث‌دار و امانت‌دار هستیم، گفت: به یاری خداوند متعال و تلاش مجموعه، توانستیم بانک را در یک زمان بسیار کوتاه به جایگاه بسیار بلندی برسانیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: