کد خبر: ۹۲۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۱۲۵
دو مشکل در مذاکرات ساغلام و تراکتور تاکنون مانع امضای قرارداد وی شده است.

گره در مذاکرات ساغلام با تراکتور؛ از عدم توافق مالی تا ابهام در بودجه نقل و انتقالاتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، باشگاه تراکتور این روزها مشغول مذاکره با ارطغرول ساغلام برای تمدید قرارداد این سرمربی ترک تبار است ولی با وجود آماده شدن پیش نویس هنوز امضا نشده و دو اختلاف مانع از قطعی شدن همکاری طرفین است.

موضوع اول اختلاف مالی است و طرفین بر سر دستمزد ساغلام به توافق نهایی نرسیدند و موضوع بعدی هم بودجه در نظر گرفته شده برای نقل و انتقالات است چرا که ساغلام قصد دارد تیم را تا حد زیادی تقویت کند و نیازمند حمایت بالا از این پروژه است.

مسئولان باشگاه هنوز درحال رایزنی و مذاکره با وکیل ساغلام هستند و اگر این موضوع تا پایان هفته نهایی نشود از روز شنبه مذاکره با سایر گزینه ها شروع خواهد شد و مربیان ایرانی هم در فهرست تراکتور هستند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: