کد خبر: ۹۲۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۱۵۶
مدیر رسانه ای شهر خودرو در مورد سقوط این تیم صحبت هایی مطرح کرد.

شهرخودرو اسیر خودخواهی و سهم خواهی عده ای شد که بدنبال رزومه برای خودشان بودندبه گزارش خبرداغ، مجتبی رجب زاده خبرنگار ورزشی و مدیر رسانه ای اسبق شهرخودرو در فصلی که گذشت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه فرهاد حمیداوی امسال باتوجه به گرفتاری که برایش در خصوص مسائل اقتصادی ، از جمله فروش خودروهای پیش فروش شده توسط شرکت رایگان خودرو شده بود، و از آنجایی که متعهد به مردم گردیده بود ،نتوانست در چون فصول گذشته در امور باشگاه و تیم داری ورود کند و همین موجب شد از عده ای از عدم حضور کامل خود مالک باشگاه استفاده کنند و ضربه محکمی را به این تیم خوب و ریشه دار که سابقه حضور در آسیا را داشته را وارد نمایند، هر چند عدم حمایت های استانی هم در ابتدای کار دلیل بر علت شد .

 

وی افزود: محمد رضا مهاجری ابتدای فصل متاسفانه تیم را به شکلی بست که بیشتر جنبه منفعت طلبی داشت تا سوددهی فنی برای نتیجه گیری تیم ، و دیدیم که چگونه با عدم حضور در رفسنجان در هفته دوم مسابقات تیم وارد حاشیه و چالشی جدی گردید و منجر به جدایی و قطع همکاری با مهاجری حضور تاثیر گذار اکبر میثاقیان داشت سرشکلی تازه به تیم و زیرساخت کار میداد ، به نوعی که بنده از نزدیک در جریان کار بودم و روند رو به رشد در نظم تیمی و بعد از آنهم قطعا در نتیجه گیری در حال شکل گرفتن بود ، که متاسفانه عده ای با سم پاشی و مدام سنگ اندازی های خودشان مبنی بر منافع شخصی کار را برای میثاقیان سخت کردند و به نوعی رفتن اکبر میثاقیان که همه میدانیم تجربه نظم و بقا این نوع تیم ها را در کارنامه خود دارد .

او در ادامه گفت: میثاقیان با سیاه جامگان ، راه آهن،  ملوان و .... ثابت کرده است که کارش را بلد است . چرا که نباید فراموش کنیم همین پدیده را وی به لیگ برتر آورد. اما از هفته یازدهم با روی کار آمدن دستیار وی یعنی سید عباسی روند و مسیر تیم وارد فاز دیگری شد که نتیجه آن را در هفته پایانی مقابل پرسپولیس و در آخر در برابر فولاد خوزستان که بازی تشریفاتی بحساب می آمد مشاهده کردیم ، بنظرم سید عباسی فرصت جبران پس ۱۹ هفته را داشت که تیم را از بحران خارج کند ، انهم با توجه به حضور تیم در تهران  .

رجب زاده در پایان عنوان کرد: اگر به جمع بندی بخواهیم دست پیدا کنیم ، مواردی همچون حب و بغض های درونی ، منفعت طلبی و سهم خواهی ها، عدم حمایت از این تیم و حضور عده ای که تنها بدنبال جمع کردن رزومه برای خودشان و منافع شخصی خود بودند این شهرخودرو را به شهرخودرو لیگ یک هدایت کرد و از آنجایی که در طول فصل از لحاظ اقتصادی توان خوبی برای حمایت از یک تیم لیگ برتری وجود نداشت و مجموعه شهرخودرو  و شخص فرهاد حمیداوی شخصا این مهم را برعهده داشت ، در ادامه برای حضور در لیگ یک فوتبال کشور واقع بینانه نمیتوان روزهای خوبی را برای نماینده فوتبال استان خراسان رضوی انتظار داشت .

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: