کد خبر: ۹۲۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۳۳۷
رهبر انقلاب با حضور در مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت حضرت امام به سخنرانی پرداختند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رهبر انقلاب با حضور در مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت حضرت امام به سخنرانی پرداختند.

 

حرف‌های رهبری درباره «متروپل» و «سلام فرمانده»

گزیده بیانات رهبر انقلاب به شرح زیر است:

*امام خمینی به مردم اعتماد داشت.

*نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم.

* مستکبران و ظالمان، دشمن جمهوری اسلامی هستند.

* محاسبه دشمن در قرار دادن مردم مقابل نظام غلط است.

* نسل جوان و هوشمند ما که قرار است مسئولیت ملی و انقلابی گام دوم این انقلاب را بر عهده بگیرد، و آینده این کشور را اداره بکند، احتیاج دارد به یک نرم افزار واقعی برای اینکه بتواند راه انقلاب را درست طی کند.

* یک نرم افزار مطمئن و جامع که بتواند به او کمک کند این نرم افزار که می تواند شتاب دهنده و کمک کننده باشد و حتی در مواقعی تحول آفرین باشد، عبارت است از درسهای امام. درسهایی که هم در گفتار امام و هم در رفتار امام، میتوان آنها را یافت.

* (اشاره رهبر انقلاب به سرود سلام فرمانده): در این سرودی که این روزها درباره امام عصر و سلام به حضرت بقیه الله است ببینید مردم چکار دارند می کنند. این ها دلیل رویگردانی مردم از دین است یا به عکس؟

* به من خبر دادند در زمان سخنرانی سید حسن آقا خمینی عده‌ای شعارهای مخالف دادند بنده با این کارها مخالفم.

* (تذکر جدی رهبر معظم انقلاب برای برخورد با مسببان فاجعه متروپل): در قضیه آبادان آنهایی که عامل خرابکاری هستند باید مجازات شوند.

* نفت ایران را در سواحل یونان می‌دزدند، بعد با جنگ روانی و تبلیغات رسانه‌ای ایران را متهم به دزدی می‌کنند. کی دزده؟ شما نفت ما را دزدیدید. ما از شما پس گرفتیم. پس گرفتن مال دزدی که دزدی نیست.

* من درباره‌ی مسئله‌ی طمع‌ها و نقشه‌های دشمنان و  خوابهای آشفته‌ای که دشمنان برای ملت ایران می‌بینند یک نکته‌ی مهمی را عرض بکنم: دو جزء دارد این نکته. یکی این است که امروز مهمترین امید دشمنان برای ضربه زدن به کشور امید بستن به اعتراضات مردمی است. امیدشان به این است که بلکه بتوانند با کار روانی با فعالیت های اینترنتی و فضای مجازی و انواع و اقسام حیله‌ها با پول با مزدورپروری مردم را در برابر نظام اسلامی و جمهوری اسلامی قرار بدهند. محاسبه‌ی دشمن در این مسئله هم، مثل بسیاری از محاسبات دشمن غلط است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: