کد خبر: ۹۲۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۲
​هیئت دولت فردا را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. با توجه به دریافت گزارش وزیر کشور از حادثه تلخ و اندوهبار فروریختن ساختمان متروپل آبادان، هیئت دولت ضمن تسلیت مجدد، به خانواده های داغدیده، به احترام جان باختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده های محترم و مردم استان خوزستان، بویژه شهر آبادان، فردا یکشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می نماید.

ایران، فردا عزادار فاجعه آبادان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: هیئت دولت فردا را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. با توجه به دریافت گزارش وزیر کشور از حادثه تلخ و اندوهبار فروریختن ساختمان متروپل آبادان، هیئت دولت ضمن تسلیت مجدد، به خانواده های داغدیده، به احترام جان باختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده های محترم و مردم استان خوزستان، بویژه شهر آبادان، فردا یکشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: