کد خبر: ۹۲۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۱۹۷
روابط عمومی وزارت دفاع اعلام کرد: عصر روز چهارشنبه (۴ خرداد) طی سانحه‌ای که در یکی از واحد‌های تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه‌ی پارچین به وقوع پیوست؛ مهندس احسان قدبیگی به شهادت رسید و یکی دیگر از همکاران ایشان دچار جراحت شد.

اطلاعیه وزارت دفاع درباره حادثه پارچین: یک نفر شهید شد، یک نفر مجروح / سانحه‌ مذکور عصر روز چهارشنبه در یکی از واحدهای تحقیقاتی رخ داده / علت، در دست بررسی استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع اعلام کرد: سانحه در یکی از واحدهای تحقیقاتی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منجر به شهادت و مجروح شدن دو نفر از کارکنان این مجموعه شد.

 
 
 

به گزارش «انتخاب»، روابط عمومی وزارت دفاع اعلام کرد: عصر روز چهارشنبه (4 خرداد) طی سانحه‌ای که در یکی از واحدهای تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه‌ی پارچین به وقوع پیوست؛ مهندس احسان قدبیگی به شهادت رسید و یکی دیگر از همکاران ایشان دچار جراحت شد.

تحقیقات برای چگونگی علت این سانحه در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: