کد خبر: ۹۱۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۳۰۲
علی پروین از شرایط پرسپولیس در فصل اخیر راضی نیست و گفته به زودی حرفهایش را می زند.

طوفان سلطان پرسپولیس در راه استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر خلیج‌فارس برای هواداران پرسپولیس خوب پیش نرفت و برخی از بزرگان و پیشکسوتان این تیم از عملکرد شاگردان گل‌محمدی راضی نبودند.

در همین رابطه تماسی با علی پروین پیشکسوت پرسپولیس برقرار کردیم که وی از عدم صحبت تا روز چهارشنبه هفته جاری و بعد از بازی این هفته قرمزپوشان مقابل شهر خودرو خبر داد.

او در همین رابطه گفت: حرف‌های زیادی در مورد پرسپولیس این فصل دارم و اجازه دهید تمامی ناگفته‌هایم را روز چهارشنبه اعلام می‌کنم.

پروین همچنین تصریح کرد: بالاخره نتایج طوری بوده که جای بحث دارد اما الان بازی حساسی مقابل شهرخودرو داریم که برای کسب عنوان نایب قهرمانی باید آن را با پیروزی پشت سر بگذاریم و پس از آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: