کد خبر: ۹۱۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۸۲۷
بانک مرکزی فهرست جدید بدهکاران بانکی را جهت اطلاع عموم مردم منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، اغلب تسهیلات دریافت شده در راستای تولید و سازندگی در کشور مصرف شده و انتشار اسامی در گزارش پیش رو تنها به منزله دریافت تسهیلات و تعهدات کلان از شبکه بانکی می‌باشد که عموم آن‌ها در موعد مقرر بازپرداخت شده است.

بانک مرکزی فهرست بدهکاران بانکی را به‌روزرسانی کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: بانک مرکزی فهرست جدید بدهکاران بانکی را جهت اطلاع عموم مردم منتشر کرد.

بانک مرکزی در راستای اجرای بخش ۱ بند د- احکام تنظیمی تبصره ۱۶- تسهیلات تکلیفی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مصوبه به شماره ۷۱۵/۱۱۴۵۰۴ مورخ ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به آمار منتشر شده در تاریخ ۳۱ فروردین ماه سالجاری ، اطلاعات واصله از بدهکاران سه بانک سینا، توسعه تعاون و توسعه صادرات را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، اغلب تسهیلات دریافت شده در راستای تولید و سازندگی در کشور مصرف شده و انتشار اسامی در گزارش پیش رو تنها به منزله دریافت تسهیلات و تعهدات کلان از شبکه بانکی می‌باشد که عموم آنها در موعد مقرر بازپرداخت شده است.

بر همین اساس فهرست «تسهیلات کلان» و «تسهیلات غیرجاری» هر بانک را می توان مشاهده کرد.

شایان ذکر است به استناد فصل اول ماده ۱ بند ۱-۸- آیین نامه تسهیلات و تعهدات کلان موضوع بخشنامه شماره ۹۲/۲۴۴۲۵۵۳ مورخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶، تسهیلات و تعهدات کلان: «به مجموع خالص تسهیلات و تعهدات اعطایی/ایجاد شده به/برای هر ذینفع واحد که میزان آن حداقل معادل ۱۰ درصد سرمایه پایه مؤسسه اعتباری باشد. این حد برای شعبه بانک خارجی، ۳ درصد مجموع دارایی‌های شعبه می‌باشد» اطلاق می شود.

گفتنی است، اطلاعات مابقی بانک ها نیز پس از بررسی های کارشناسی و دریافت اطلاعات کامل تر از بانک ها و صحت سنجی،در آینده نزدیک منتشر می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
از دی و بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از هزاران بار در رسانه های اعلام می کنند با دستور رئیس جمهوری به بازنشستگان تامین اجتماعی و شاغلین وام 50 تا 100 میلیون تومان تومانی بدون ضامن می دهند ولی متاسفانه امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است تاکنون هیچ خبری پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست و نبوده است چرا؟
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
پرداخت وام 300 میلیون تومانی مسکن آغاز شد|این وام به چه کسانی تعلق می گیرد؟ 100 درصد فقط به پولداران و سرمایه داران!
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
از دی و بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از هزاران بار در رسانه های اعلام می کنند با دستور رئیس جمهوری بازنشستگان تامین اجتماعی و شاغلین وام 50 تا 100 میلیون تومان تومانی بدون ضامن می دهند ولی متاسفانه امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است تاکنون هیچ خبری پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست و نبوده است چرا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
0
برخی بانک‌ها از پرداخت تسهیلات جهت رشد باروری به بهانه‌های واهی امتناع می‌کنند. امید است دستگاه قضایی همگام با سایر قوا در یک حرکت انقلابی با ترک فعل‌ها و تخلفات از این دست برخورد کنند.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
0
تکلیف جاماندگان «وام بدون ضامن» چه شد؟
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۱۲:۲۲
تکلیف جاماندگان «وام بدون ضامن» چه شد؟
درپاسخ به احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی
از دی و بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از هزاران بار در رسانه های اعلام می کنند با دستور رئیس جمهوری به بازنشستگان تامین اجتماعی و شاغلین وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تومانی بدون ضامن می دهند ولی متاسفانه امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است تاکنون هیچ خبری پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست و نبوده است چرا؟

عملکرد و رفتار مسئولین بانک ها با بازنشستگان تامین اجتماعی دوست نبوده است که متاسفانه از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟ متاسفانه هیچ کسی هم در کشور تاکنون پاسخگو و جوابگو نبوده است چرا؟
هر روز در رسانه های وام های مختلف اعلام می کنند ولی متاسفانه به بانک ها مراجعه می کنیم مسئولین بانک ها بهانه های مختلف از پرداخت وام خوداری می کنند چرا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
0
وامی داده نمیشه که جامانده هاش مشخص بشه !!!!!!!!!! من خودم حقوقم را شرکت در بانک سینا واریز میکنه و شرکت هم معتبر لیکن از قبل عید بارها به بانک سینا زنگ زدم که این وام 100 میلیون بدون ضامن را کی میدهید کی بیام مدارک بیارم و ....... گفتند هیچ خبری نیست به چند بانک دولتی ابلاغ شده به خصوصی ها هیچ ابلاغی نشده و بنده هنوز وامی علی رغم پیگیری مکرر نگرفتم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: