کد خبر: ۹۱۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۶
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: مجلس موضوع گرانی خودرو و کالا نمی تواند از حقوق مردم کوتاه بیاید. مجلس در موضوع گرانی خودرو نمی‌تواند از حقوق مردم کوتاه بیاید

مجلس در موضوع گرانی خودرو نمی‌تواند از حقوق مردم کوتاه بیایدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی چهارشنبه 28 اردیبهشت طی تذکری اظهار داشت: با وجود گذشت 3 ماه از تقدیم درخواست استیضاح برخی از وزرا به هیات رئیسه، چرا با وجود اینکه در آیین نامه قید شده که سریعاً باید اعلام وصول شود، بلاتکلیف مانده است؟

وی افزود: ما به عنوان مجلس بُعد نظارتی داریم. موضوع گرانی خودرو و شرایط اقتصادی امروز جامعه که از شرح وظایف وزرا است، موضوعی است که ما نباید از آن کوتاه بیاییم و برای آن سوگند یاد کردیم و چرایی وضعیت موجود را هیات رئیسه باید به نمایندگان گزارش داده و پشت صحنه را اعلام کند که ما نیز در جریان باشیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: