همه نیازهای تخصصی برای تحقق اهداف توسعه‌ای در شرکت نفت ایرانول فراهم استبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در غرفه شرکت نفت ایرانول در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این شرکت قرارگرفت.
حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این گفتگو در رابطه با افزایش قیمت نهایی محصولات تصریح کرد: هفته آینده جلسه‌ای با حضور آقای فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد و در این جلسه از وزیر نفت هم دعوت‌شده تا بتوانیم در رابطه با روغن‌های صنعتی و موتوری تصمیم‌گیری کنیم.

عبدالملکی در ادامه به کلیات دو طرح ملی شرکت نفت ایرانول برای افزایش تولید با تأسیس پالایشگاه روغن‌سازی گروه سه توجه کرد و بیان داشت: بر اساس گزارش‌ها، همه نیازهای تخصصی و مدیریتی و دانش فنی لازم برای تحقق اهداف توسعه‌ای در شرکت نفت ایرانول فراهم است که با حمایت و همراهی مدیران جهادی و انقلابی سازمان تأمین اجتماعی و شستا، شرکت ایرانول به این توفیقات دست خواهد یافت.
مؤمنی سرپرست شرکت نفت ایرانول با ارائه گزارشی از وضعیت بازار روغن‌های صنعتی و موتوری، با افزایش 2.5 برابری قیمت خوراک مصرفی از تیرماه گذشته، خواستار کاهش قیمت خوراک توسط پالایشگاه‌های نفت شد.
وی تصریح کرد: این افزایش قیمت خوراک در حالی انجام شد که از سال گذشته افزایش قیمت در بخش روغن‌موتور مصرفی مردم نداشتیم.