کد خبر: ۹۱۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۲۳۲
با تصمیم ستاد برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعت برگزاری این رویداد در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۲۱ تمدید شد.

ساعت برگزاری نمایشگاه کتاب تمدید شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: با تصمیم ستاد برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعت برگزاری این رویداد در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۲۱ تمدید شد.

به‌دلیل استقبال بازدیدکنندگان در روزهای پایانی هفته از این رویداد بزرگ فرهنگی، زمان برگزاری نمایشگاه به‌مدت یک‌ساعت تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه تا ساعت ۹ شب به بازدید از نمایشگاه بپردازند.

ساعت بازدید و حضور در نمایشگاه برای روزهای دیگر مطابق برنامه اعلام‌شده از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ هر روز پابرجاست.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: