کد خبر: ۹۱۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۴۷۱
احمد مرادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: کمر مردم از افزایش قیمت ها خرد شده است و دیگر قدرتی برای تامین کالاهای مورد نیاز خود را ندارند. نماینده بندرعباس با بیان اینکه اشتغال، خودرو با کیفیت و یک زندگی توام با آرامش حق مردم است، تاکید کرد: راه و روش دولت قبل را دنبال نکنید و وضعیت اقتصادی کشور را سر و سامان دهید.

نماینده مجلس: آقای رئیسی! ضعف تیم اقتصادی دولت جنابعالی مشهود است / در انتصاب تیم خود تجدید نظر کنید، وگرنه مجلس کار قانونی خود را انجام خواهد دادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشتغال، خودرو با کیفیت و زندگی توام با آرامش حق مردم است، از رئیس جمهور خواست تا وضعیت اقتصادی کشور را سریع‌تر سر و سامان دهد.

احمد مرادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: کمر مردم از افزایش قیمت ها خرد شده است و دیگر قدرتی برای تامین کالاهای مورد نیاز خود را ندارند.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت روح و روان مردم را به هم زده و مافیای خودرو بی مهابا و علنی جولان می دهند، گفت: سوال این است که چه دستی در کار است که نمی توان با این مافیا برخورد کرد؟

نایب رئیس دوم کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: ضعف تیم اقتصادی دولت جنابعالی مشهود است و به شما تذکر خیرخواهانه می دهیم در انتخاب و انتصاب تیم خود تجدید نظر نمایید اگر نه مجلس کار قانونی خود را انجام خواهد داد.

مرادی با بیان اینکه اشتغال، خودرو با کیفیت و یک زندگی توام با آرامش حق مردم است، تاکید کرد: راه و روش دولت قبل را دنبال نکنید و وضعیت اقتصادی کشور را سر و سامان دهید.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس همچنین خواستار اجرای سریع طرح رتبه بندی معلمان شد و گفت: برای مردم استان هرمزگان موضوع ته لنجی و کالاهای ملوانی را جدی بگیرید و خساراتی که به کشاورزان وارد شده جبران کنید و ساخت منازل زلزله زدگان را سریعا دستور کار قرار دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: