کد خبر: ۹۱۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۵
وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به اینکه متاسفانه کمبودهایی در زمینه روغن نباتی وجود دارد، افزود: به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد روغن خوراکی بین بازارهای داخلی و خارجی با مشکل قاچاق این کالا مواجه هستیم و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذی ربط بر جلوگیری از قاچاق آن متمرکز شده‌اند.

وزیر صنعت: عامل کمبود روغن اختلاف قیمت بازار داخلی و خارجی استبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: ماکارونی تقریبا در تمامی نقاط تهران به میزان کافی وجود دارد و کمبود این محصول در برخی از شهرها نیز در حال رفع شدن است.

 سید رضا فاطمی امین وزیر صمت، درباره وضعیت تامین روغن نباتی و ماکارونی در بازار، گفت: ماکارونی تقریبا در تمامی نقاط تهران به میزان کافی وجود دارد و کمبود این محصول در برخی از شهرها نیز در حال رفع شدن است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کمبودهایی در زمینه روغن نباتی وجود دارد، افزود: به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد روغن خوراکی بین بازارهای داخلی و خارجی با مشکل قاچاق این کالا مواجه هستیم و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذی ربط بر جلوگیری از قاچاق آن متمرکز شده‌اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که با خانه ملت گفت‌وگو کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه اطلاعات بسیار خوبی از سامانه جامع تجارت طی چند روز گذشته کسب کرده‌ایم که مبتنی بر این اطلاعات و سایر منابع اطلاعاتی با قاچاق‌های بزرگ حوزه روغن خوراکی برخورد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: