کد خبر: ۹۱۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۲
عارف غلامی بعد از بیرون رفتن وریا غفوری از میدان بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و حالا از این مسئله با افتخار یاد می کند.

غلامی: بازوبند کاپیتانی استقلال در خاطراتم می‌ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: عارف غلامی حالا از مدافعان ثابت استقلال است و فرهاد مجیدی به او اعتماد می‌کند. او در مورد بازی با شهرخودرو گفت: فکر نمی‌کردیم بازی سختی شود. شهرخودرو تیم خوبی بود و بازیکنانش دوندگی بالایی داشتندبه طوری که می‌شد بازی مساوی شود ولی خوشبختانه آرمان گل خوبی زد و ورزشگاه غرق در شادی شد. من شخصا برای رمضانی خیلی خوشحالم چون به این گل خیلی نیاز داشت.

غلامی در ادامه گفت: شب قبل از بازی تا ساعت ۵ صبح نخوابیدم. این روزها استرس زیادی دارم به طوری که از فرط استرس تبخال زده ام. بهرحال ما مشکلاتی هم داریم ولی همه بچه‌ها به عشق مردم و لباس استقلال با تمام وجود بازی می‌کنند و امیدواریم در ۴ هفته آخر هم نتیجه بگیریم و در نهایت بدون باخت قهرمان شویم.

غلامی در مورد بازوبند کاپیتانی استقلال که بعد از تعویض وریا به او رسید گفت: افتخار بسیار بزرگی نصیب من شد که بازوبند تیم بزرگ استقلال را بر بازو بستم و مسلما این مساله در خاطراتم می‌ماند و حتی بعدها به آن افتخار می‌کنم. امیدوارم همچون همیشه مثل یک سرباز بتوانم به استقلال خدمت کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: