کد خبر: ۹۱۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۵۸۹
گل دیرهنگام آرمان رمضانی مهاجم استقلال به شهرخودرو و ثبت یک برد دیگر برای آبی ها باعث شادی وصف ناپذیر اعضای تیم و هواداران حاضر در ورزشگاه شد اما نکته‌ای که از نظرها دور ماند مصدومیت فرهاد مجیدی در لحظه شادی گل بود!

به گزارش خبرداغ به نقل از آخرین خبر: گل دیرهنگام آرمان رمضانی مهاجم استقلال به شهرخودرو و ثبت یک برد دیگر برای آبی ها باعث شادی وصف ناپذیر اعضای تیم و هواداران حاضر در ورزشگاه شد اما نکته ای که از نظرها دور ماند مصدومیت فرهاد مجیدی در لحظه شادی گل بود!

 

کاپیتان استقلال سرمربی‌اش را مصدوم کرد!

اگرچه مجیدی پیش تر توسط بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان استقلال با شادی گل های خاص و عجیبش مصدوم شده بود اما این بار وریا غفوری کاپیتان آبی ها که در نیمه دوم تعویض شد و روی نمیکت نشست سرمربی اش را مصدوم کرد! لحظه به ثمر رسیدن گل استقلال مجیدی از فرط خوشحالی سر از پا نمی شناخت و روی زمین افتاد و در این لحظه وریا برای تقسیم شادی اش با سرمربی سمت او رفت و آنقدر خوشحال و هیجان زده بود که متوجه نشد استوک هایش را روی انگشتان دست مجیدی گذاشته است. البته از این صحنه از دید عکاسان حاضر در ورزشگاه دور نماند و گویا مصدومیت دست مجیدی هم آنقدر جدی بود که وقتی به کنفرانس آمد دست چپ را بانداژ کرده بود!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: