کد خبر: ۹۱۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۴۰۲
با حکمی از جانب مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین، سید حسن موسوی به عنوان مدیرعامل ایران منصوب شد.

سید حسن موسوی به عنوان مدیرعامل ایران سازه منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، امروز در جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل ایران سازه برگزار گردید.
حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در این مراسم ضمن یاد کردن از قدمت و خوش‌نامی برند شرکت ایران سازه در صنعت ساختمان، مهم‌ترین دارایی این شرکت را نیروهای متخصص آن دانست و تاکید کرد: با بهره‌گیری از پتانسیل نیروهای علمی، فنی و اجرایی، شرکت ایران سازه روز به روز چابک‌تر و به روزتر خواهد شد.
وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود شرکت ایران سازه و توانمندی‌های دکتر موسوی، آینده شرکت، آینده‌ای درخشان و روشن است و مطمئنا این برند چون گذشته به بهترین برند صنعت ساختمانی تبدیل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: