کد خبر: ۹۱۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۰
کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعلام کرد کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۲ پس از انصراف امارات به عنوان میزبان مسابقات را تایید کرد.

ببا اعلام AFC جام باشگاه‌های فوتسال آسیا لغو شده گزارش خبرداغ به نقل از فارس: کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعلام کرد کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا در سال 2022 پس از انصراف امارات به عنوان میزبان مسابقات را تایید کرد.

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین موافقت کرد که سی و سومین کنگره AFC در تاریخ 1 و 2 فوریه 2023 در بحرین برگزار شود و جزئیات بیشتر پس از نهایی شدن اعلام شود.

این اقدام AFC درحالیست که پیش از این باشگاه گیتی پسند اصفهان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال ایران مذاکرات لازم را برای میزبانی این رقابت‌ها انجام داده بود اما در نهایت، AFC جام باشگاه‌های آسیا را لغو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: