کد خبر: ۹۱۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۴۱۶
سرنوشت رافائل سیلوا در استقلال نامعلوم است و مشخص نیست چه اتفاقی برای او رخ می‌دهد.

بازگشت ۲ استقلالی علیه یک آبی‌پوشبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: سرنوشت رافائل سیلوا در استقلال نامعلوم است و مشخص نیست چه اتفاقی برای او رخ می‌دهد.

رافائل سیلوا بازیکنی است که بعد از جدایی مرادمند و یزدانی با قرارداد ۶ ماهه به استقلال پیوست و در این مدت عملکرد بدی در این تیم نداشته است.

با این حال تمدید قرارداد سیلوا با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است چراکه مرادمند با معافیت از خدمت سربازی فصل بعد بر خواهد گشت و اگر سیاوش یزدانی هم در آزمون دکتری قبول شود، او هم فصل بعد به جمع آبی پوشان برخواهد گشت.

با این شرایط به نظر می‌رسد در صورت بازگشت این دو بازیکن استقلال از تمدید قرارداد سیلوا خودداری کند اما در غیر اینصورت و در صورت حل نشدن مشکل یزدانی احتمالا قرارداد او در این تیم ماندنی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: