کد خبر: ۹۱۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۴۰۰
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال که به کمیسیون فرهنگی واصل شده رسیدگی به مسائلی همچون سازوکارهای مالی و شبهات موجود در مورد عقد قراردادهای بین‌المللی را مدنظر دارد.

جزئیات تقاضای تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبالبه گزارش خبرداغ ، محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به جزئیات درخواست تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال گفت: درخواست نمایندگان برای تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال مدت زمان سال 97 تاکنون را شامل می‌شود.

وی افزود: محورهای این تحقیق و  تفحص شبهات موجود در سازوکارهای مالی و همچنین کمیته‌های زیرمجموعه فدراسیون که باید با نظر مجمع انتخاب شوند اما بعضاً مشاهده می‌شود که انتصاب صورت گرفته را شامل می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص می‌توان به تخلفات صورت گرفته در حوزه بین‌‌المللی در انعقاد قراردادها در حوزه باشگاهی و تیم‌های ملی اشاره کرد.

فروردین خاطرنشان کرد: عدم پرداخت پاداش‌های بازیکنان تیم ملی و مربیان از دیگر محورهایی است که در این تحقیق و تفحص می‌توان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: