کد خبر: ۹۱۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۳۵۲
مراسم تشییع پیکر نادر طالب‌زاده صبح امروز یکشنبه از مسجد بلال صدا و سیما آغاز شد و پیکر او را تا بهشت زهرا(س) بدرقه کردند.مراسم خاکسپاری نادر طالب زاده در قطعه شهدای فاطمیون بهشت زهرا (س) برگزار شد

نادر طالب زاده در قطعه شهدای فاطمیون در بهشت زهرا به خاک سپرده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مراسم تشییع پیکر نادر طالب‌زاده صبح امروز یکشنبه از مسجد بلال صدا و سیما آغاز شد و پیکر او را تا بهشت زهرا(س) بدرقه کردند.

مراسم خاکسپاری نادر طالب زاده در قطعه شهدای فاطمیون بهشت زهرا (س) برگزار شد و پیکر او در جوار مزار شهید سیدمرتضی آوینی (قطعه ۲۹) آرام گرفت.

نادر طالب‌زاده  متولد ۱۳۳۲ و از تهیه کنندگان، کارگردانان و مجریان سینما و تلویزیون بود که جمعه نهم اردیبهشت ماه در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: