کد خبر: ۹۱۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۷
ازبکستان با پیشی از ایران در رده چهارم رده‌بندی فوتبال باشگاه آسیا قرار گرفته است.

سقوط ایران در رده‌بندی باشگاهی آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از قرن نو: دیشب رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید و با توجه به نتایج به دست آمده به نظر می رسد ایران جایگاه خود را در رده بندی باشگاهی از دست داده است.

سایت فوتی‌رنکنیگ در همین زمینه رده بندی فوتبال باشگاهی در آسیا را منتشر کرد و مدعی شد که ایران یک پله سقوط خواهد کرد.

در دور آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان شکست سنگینی را مقابل الدحیل تجربه کرد و فولاد در تقابل با شباب الاهلی به تساوی رسید. این عملکرد با پیروزی تیم‌های ازبکستانی همراه شد و پاختاکور توانست مقابل التعاون به برتری دست یابد و نسف قارشی به مرحله حذفی صعود کند.

به این ترتیب این سایت مدعی شد که ازبکستان با پیشی از ایران در رده چهارم قرار گرفته است. ایران که پیشتر در رده چهارم بود، با قرارگیری در رده پنجم به سهمیه ۲+۲ در لیگ قهرمانان آسیای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ رسید.

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۲۳-۲۰۲۴ همچنان ۳+۱ است و در مورد شرایط کنونی نیز باید تا بهمن ماه صبر کرد. در صورت عملکرد خوب فولاد و شکست تیم ازبکستانی انتظار می‌رود ایران به جایگاه چهارم بازگردد.

سقوط ایران در رده‌بندی باشگاهی آسیا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: