کد خبر: ۹۱۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۲
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی سپاهان قرار بود با حضور تماشاگران برگزار شود و مردم شهر خیلی خوشحال بودند. با این وجود یک روز مانده به بازی اعلام کردند چنین امکانی وجود ندارد.

تهیدست: بازگشت هواداران باعث شادی آبادان می‌شود/ فولاد؟ در آبادان بازی برای رقبا آسان نیستبه گزارش خبرداغ ، میثم تهیدست در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط صنعت نفت آبادان در وقفه لیگ برتر، اظهار داشت: در وقفه لیگ برتر تمرینات‌مان را ادامه دادیم. 2 یا 3 بازی دوستانه برگزار کردیم و از حالا باید آماده بازی شهرخودرو در مشهد باشیم.شناخت خوبی از این تیم داریم و می‌دانیم در نیم فصل بازیکنان خوبی به این تیم تزریق شدند.

وی افزود: با تمام قوا مقابل شهرخودرو حاضر می‌شویم. با اینکه جایگاه ما در جدول تثبیت شده است. می‌دانیم شهرخودرو با تمام وجودش برای حفظ سهمیه لیگ برتری‌اش می جنگند و برای این بازی انگیزه زیادی دارد. در این بازی دنبال 3 امتیاز مسابقه هستیم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که قرار بود قسط جدید بازیکنان پرداخت شود، تصریح کرد: قرار بود در روزهای اخیر پرداختی جدید به حساب بازیکنان واریز شود، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

تهیدست درباره اینکه گفته می‌شود احتمالاً بازی‌های صنعت نفت در هفته‌های آتی لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود، عنوان کرد: بازی سپاهان قرار بود با حضور تماشاگران برگزار شود و مردم شهر خیلی خوشحال بودند. با این وجود یک روز مانده به بازی اعلام کردند چنین امکانی وجود ندارد. بازگشت آنها شور و شوق خوبی در ورزشگاه و روی کیفیت بازی دارد. حیف است که تماشاگران و هواداران در ورزشگاه حاضر نباشند. مدیران باشگاه شرایط لازم برای بازگشت آنها را فراهم کرده‌اند. امیدوارم دربی خوزستان با حضور هواداران برگزار شود. 

وی پیرامون تقابل تیمش با فولاد در دربی خوزستان گفت: فولاد در لیگ قهرمانان آسیا نتایج بسیار خوبی گرفت و کیفیتش را نشان داد. اما تیم ما هم از انگیزه‌های زیادی برخوردار است و تا حالا نشان دادیم بازی برای هیچ تیمی در آبادان آسان نیست. در این مسابقه دنبال 3 امتیاز هستیم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت آبادان در پایان گفت: تا آخر فصل با صنعت نفت قرارداد دارم. فعلاً تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده است. برای فصل بعد در پایان فصل تصمیم می‌گیرم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: