کد خبر: ۹۱۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
تعداد بازدید: ۲۹۶
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کادرفنی و تیم ملی پای عدالت محوری ایستاده است و نتیجه این عدالت محوری در مسابقات پیش رو مشخص خواهد شد.

پژمان درستکار: نتیجه عدالت محوری در مسابقات پیش رو مشخص خواهد شد!به گزارش خبرداغ ، پژمان درستکار در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره انتخاب عدالت محور و مسابقات پیش رو عنوان کرد:  آزادکاران کشورمان که مسابقات قهرمانی آسیا را با کسب 6 مدال طلا رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 79 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم و همچنین نقره و برنز داریوش حضرتقلی‌زاده و محسن مصطفوی با قهرمانی مقتدرانه در اولانباتور به پایان رساند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در واکنش به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: الحمدالله جوانانی که به آنها در مسابقات قهرمانی آسیا میدان داده شد نهایت تلاش‌شان را کردند و توانستند نتایج خوبی را رقم بزنند. این نوید روزهای بهتری را به کشتی ایران می‌دهد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

پژمان درستکار تاکید کرد: کادرفنی پای عدالت محوری ایستاده و با حمایت همه جانبه فدراسیون از تیم ملی امیدوار هستیم که نتیجه زحمات بچه‌ها و میدان‌هایی که به آنها داده می‌شود در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی نمایان شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: