کد خبر: ۹۱۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۱
شرکت کاغذسازی کاوه از شرکت‌های تابعه شستا توانست با افزایش فروش کاغذ‌های تست‌لاینر و فلوتینگ در فروردین ماه سال جاری به رشد فروش 151 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یابد.

رشد 151 درصدی فروش چکاوه در فروردین 1401ه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل چکاوه با اشاره به گزارش منتشر شده در سامانه کدال از رشد فروش این شرکت خبرداد و افزود: مبلغ فروش ریالی محصولات تولیدی این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد چشمگیری داشته و به بیش از 284 میلیارد ریال رسیده است.
وی افزود: این رقم در فروردین ماه سال گذشته حدود 138 میلیارد ریال بوده که در سال جدید شاهد رشد 105 درصدی در فروش ریالی شرکت بودیم.
مدیرعامل چکاوه با تاکید بر سیاست‌های این شرکت بر روی تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر اظهار داشت: کاغذسازی کاوه از محل فروش کاغذ‌های تست لاینر و فلوتینگ توانست با رشد 151 درصدی، به فروش بیش از 265 میلیارد ریالی دست یابد.
شایسته ذکر است علیرغم تعطیلات نوروز در فروردین ماه و انجام تعمیرات صورت گرفته بر روی خطوط تولید این شرکت، میزان تولید در این ماه افزایشی بوده و این روند رشد در ماه‌های پیش‌رو نیز ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: