کد خبر: ۹۱۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۵۱۴۹
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: افزایش مستمری بازنشستگان در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مصوب شد.

خبر خوب و فوق‌العاده برای بازنشستگان تامین اجتماعیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: افزایش مستمری بازنشستگان در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مصوب شد.

به نظر می‌رسد انتظار طولانی بازنشستگان کارگری بالاخره به سرانجام رسیده است.

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در این رابطه می‌گوید: خوشبختانه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در هیات مدیره سازمان مصوب و به هیات دولت ارسال شد.

 

به گفته وی، آنچه در هیات مدیره سازمان به تصویب رسیده، افزایش مستمری به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار به اضافه‌ی متناسب‌سازی است.

صادقی اضافه کرد: امیدواریم هیات دولت کار تصویب افزایش مستمری بازنشستگان را به سرعت به انجام برساند و احکام جدید صادر شود.

وی تاکید کرد: حسب قولی که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیشتر داده بود، انتظار داریم احکام حقوقی جدید بازنشستگان با در نظر گرفتن افزایش سالانه به اضافه‌ی متناسب‌سازی تا قبل از پایان اردیبهشت صادر شود. خوشبختانه تا اینجای کار پیش رفته و اکنون مصوبه‌ی هیات مدیره‌ی سازمان در اختیار دولت است؛ امیدواریم کار زودتر به سرانجام برسد و احکام صادر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
خدا را شکر بعد از گذشت یکماه حرف و حدیث بلاخره هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی وظیفه ای که می‌شد یکماه پیش انجام شود انجام داد امیدوارم که هیأت وزیران و در رأس آن رییس‌جمهور محترم هم با سعه صدر و قبل از عید خبر خوشحال کننده به خانواده بزرگ تامین اجتماعی که نزدیک نیمی از جمعیت کشور تحت تاثیر این مصوبه قرار خواهد گرفت بدهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
1
تاكي خبر تكراري خسته نشيدن از اين اخبار با موضوع تكراري؟؟؟
سیاوش بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
0
اقای صادقی درود بروان پدر ومادرت که دنبال حقوقمان هستی..120 ساله عمر باعزت
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
با سلام ضمن تشکر از همه روسای کانون‌ها و سازمان تامین اجتمایی از آنجائیکه بودجه سازمان ربطی به دولت ندارد و مربوط به خود بازنشستگان است ارسال چنین مصوبه ای به دولت صرفا فرمایشی است چون مدیرش دولتی است بنابر این بدون هیچگونه مانعی دولت آنرا به تبع تصویب مدیرش امضا و تص یب می‌کند بهتر است سازمان دستور العمل افزایش را ابلاغ غیر رسمی بنماید واحدها شروع به صدور احکام بنمایند که 2۰ام همه چیز آماده باشد
عزیزفرهادی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
چرا مطالب واخبار را بروز رسانی نمیکنید
چمران
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
خدابراتون‌نسازه‌که‌اینقدرمردومراعذاب‌میدهید
سیاوش بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
جناب صادقی خدا خیرت بدهد..سریع لطفن که اردیبهشت دستمون برسه...اوضاع خرابه..
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
0
قبل ازهرچیز ممنون اززحمات شمااقای صادقی درجریان باش که واقعا دریافتی یک بازنشسته بااحتساب ۳۵ روزحقوق درکارهای سخت وزیان اور کنتر۱۲میلیون اجهاف است به حق انه زیرا هم جانشان راداده اند وهم جوانیشان دراین ایام پیری دربدر مطب دکترها وطبیبها شده ایم زیرادرکارهای سخت نه ریه دلریم نه استخوان سالمی واعصاب درستی پس واقعا این قشر رافراموش نکنید
علی محسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
0
این همه دعا و ثنا برای کیه این حق خودمان هست که در طول 30سال از ما گرفتن حالا اگه خواستن حقوق حقه ما را بدن تشکر کنیم چرا ما همیشه باید خودمان خوار کنیم که حقمان را بگیریم اینها همشون کوتاهی کردن چون کار شان نیست اقا کشاورزی خوانده گذاشتن توی تامین اجتماعی همیشه از موضع قدرت حق را طلب کنیم اقای صادقی کیه ما این ادمهای بیخود بزرگشون میکنیم و واقعا خدا ازتون نگذره با این وضعی که درست کردین برای مردم با شرف ایران خدا نابودتون کنه امثال صادقی گنده های صادقی را .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: