کد خبر: ۹۱۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۱۶۴
بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید درمورد عملکرد کریم بنزما و بازی مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد صحبت کرد.

وینیسیوس: در برنابئو تفاوت را ایجاد می‌کنیم / امیدوارم بنزما توپ طلا را کسب کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، وینیسیوس جونیور، زننده گل دوم رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی پس از بازی گفت: "شما هرگز نمی توانید وقتی شکست می خورید خوشحال باشید، اما ما 90 دقیقه دیگر داریم تا تفاوت را در برنابئو ایجاد کنیم. بازی بعدی متفاوت خواهد بود. من واقعا از نگرش تیم راضی هستم. مقابل یک تیم فوق‌العاده خوب 2-0 شکست خوردیم و دوباره برگشتیم تا عملکرد خوبی در بازی برگشت داشته باشیم."

او ادامه داد: "شما باید در مقابل منچسترسیتی قرار بگیرید. همه هواداران خوشحال از گل ها و کیفیت نمایش به اینجا آمده اند. اکنون باید خونسردی خود را حفظ کنیم و اگر می‌خواهیم از پس آن بربیاییم، عملکرد خود را بهبود بخشیم. ما باید تقریباً در همه بخش‌ها پیشرفت کنیم و اساساً نحوه شروع بازی را بهبود ببخشیم و مطمئن شویم که گل نخوریم زیرا این کار را برای ما سخت می‌کند."

مهاجم برزیلی درخصوص ضربه پنالتی بنزما هم گفت: "هیچ کلمه ای برای توصیف نحوه بازی او وجود ندارد. او بازیکن شگفت انگیزی است، برادر من و سرشار از اعتماد به نفس است. امیدوارم او در این فصل قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان اروپا شود و توپ طلا را دریافت کند."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: