کد خبر: ۹۱۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۳۴۶
سرمربی تیم منچسترسیتی می گوید اگر شاگردانش کیفیت همیشگی را در بازی برگشت رئال مادرید داشته باشند به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهند کرد.

گواردیولا: می‌دانیم در مادرید برای رسیدن به فینال چه کاری باید انجام دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، منچسترسیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 4 بر سه به پیروزی دست پیدا کرد. گواردیولا امیدوار است تیمش در بازی برگشت هم با کیفیتی که او می خواهد به میدان بروند و راهی فینال شوند.

گواردیولا گفت: "ما می دانیم که باید با سطح بالا برنده باشیم یا بهتر عمل کنیم تا به فینال برسیم و باید شانس ها را به کسب عنوان تبدیل کنیم. اما ما بازی را بردیم و می دانیم که برای بردن بازی در اسپانیا چه کاری باید انجام دهیم. این یک آزمون خوب برای ماست. ما باید تلاش کنیم و خودمان باشیم."

او ادامه داد: "فوتبال همیشه برحسب نتیجه است، اما ما عملکرد استثنایی داشتیم. مانند روشی که در دو بازی گذشته مقابل برایتون و واتفورد و امروز بازی کردیم - این چیزی است که من می خواهم. من نمی خواهم یک کلمه بگویم که ما سزاوارتر هستیم."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: