کد خبر: ۹۱۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۲۲۲
بازیکن جوان گل‌گهر سیرجان این روزها مورد توجه کادرفنی تیمش گرفته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، روز گذشته گل‌گهر سیرجان و تراکتور در چارچوب بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان قلعه‌نویی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند. 

در این دیدار کادرفنی گل گهر از بازیکنان متفاوتی استفاده کرد، اما استفاده از بازیکن جوان در  میانه میدان توجهات را به خود جلب کرد. حسین نخودکار، بازیکن جوان سابق سایپا که این فصل به گل گهر پیوست روز گذشته یکی از چهره های دونده و پرتلاش بازی با تراکتور بود. قلعه‌نویی پیش از این با بکارگیری بازیکنانی نظیر محمد کریمی،‌ امید ابراهیمی، مجید حسینی و محمد محبی انگیزه خود را برای معرفی استعدادهای جوان به سطح اول فوتبال نشان داده است. 

نخودکار

این بازیکن به خاطر علاقه زیاد به رونالدو، شماره پیراهن 70 را به تن می‌کند و موهایش را به سبک او آرایش کرده است.

با توجه به وقفه لیگ برتر بعید نیست که قلعه‌نویی پس از آغاز دوباره مسابقات از بازیکنان جوانش استفاده کند. 

نخودکار در باشگاه سایپا استعدادیابی شده و در آنجا با حسین‌زاده هم‌بازی بود. حالا نخودکار قصد دارد خود را رفته رفته به ترکیب اصلی گل گهر سیرجان برساند.

 

عکاس: ابوالفضل امیرزاده

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: