کد خبر: ۹۱۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۲۵۲
کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان را بررسی کرد.

تمجید AFC از فولاد و بررسی وضعیت سپاهانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا, توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا در آستانه دیدارهای هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تمجید از فولاد خوزستان در گروه سوم پرداخت و نوشت: فولاد خوزستان بدون شکست به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت و شباب الاهلی به دنبال پیوستن به آن با کسب رتبه دوم در گروه C است.

همچنین AFC در تحلیل شانس سپاهان برای صعود از گروه چهارم نوشت: الدحیل به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم نهایی را یافت. در حالی که التعاون و سپاهان هنوز در حال رقابت هستند تا به عنوان یکی از 3 تیم برتر دومی راهی مرحله بعد شوند.

سپاهان امشب از ساعت 21:45 به مصاف الدحیل قطر می رود و فولاد هم  از ساعت 45 دقیقه بامداد به مصاف شباب الاهلی دبی می رود که مهدی قائدی و احمد نوراللهی را در اختیار دارد.

14010206000129_test_newphotofree

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: