کد خبر: ۹۱۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۴۱۸
رضا رویگری اعلام کرد: همسرش به مدت یک هفته است که او را در آسایشگاه به حال خود رها کرده و متاسفانه هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد. رویگری بیان کرد: از نظر جسمی حال خوبی دارد، اما در این مدت که در آسایشگاه رها شده گویی در زندان است و روحیه اش را از دست داده. طرفدارانم به من کمک کنند.

رضا رویگری: من را در خانه سالمندان کهریزک رها کرده اند؛ کمکم کنیدبه گزارش خبرداغ ، رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، این روز‌ها در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد.

رضا رویگری در گفت و گویی کوتاه اعلام کرد: همسرش به مدت یک هفته است که او را در آسایشگاه به حال خود رها کرده و متاسفانه هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد.

رویگری بیان کرد : از نظر جسمی حال خوبی دارد، اما در این مدت که در آسایشگاه رها شده گویی در زندان است و روحیه اش را از دست داده.

وی در ادامه درخواست کرد: طرفدارانم به من کمک کنند.

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: