کد خبر: ۹۱۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
تعداد بازدید: ۲۳۸
نوید محمدزاده که در میان برخی به رفیق‌بازی معروف است، امروز با انتشار تصویری، تولد بازیگر جوان و خوش‌چهره سینما را تبریک گفت و به شکلی این هنرمند را سورپرایز کرد.

سورپرایز نوید محمدزاده برای بازیگر جوان سینمابه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: نوید محمدزاده که در میان برخی به رفیق‌بازی معروف است، امروز با انتشار تصویری، تولد بازیگر جوان و خوش‌چهره سینما را تبریک گفت و به شکلی این هنرمند را سورپرایز کرد. میلاد معیری که در این عکس تولدش را جشن گرفته است، در فیلم «متری شیش و نیم» با نوید محمدزاده همبازی بوده است. او در فیلم‌هایی مثل «پیرپسر» و «مخفیگاه» ایفای نقش کرده است.

در تصویر امیررضا رنجبران دیده می‌شود. او هم از بازیگران جوان سینماست که در فیلم «لانتوری» با نوید محمدزاده همبازی بوده است.

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 در شهرستان مهران و اصالتا کرد است. محمدزاده برای اولین بار با فیلم عصبانی نیستم نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد. محمدزاده دو سیمزغ خود را برای بازی در فیلم‌های «ابد و یک روز» و «بدون تاریخ، بدون امضا» گرفته است. او امسال با فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی در جشنواره کن حاضر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: