کد خبر: ۹۱۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۱۷۵
در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، تولید ناخالص در نیروگاه طوس به بیش از 4 میلیون و 20 هزار و 639 مگاوات ساعت رسید که در مقایسه با سال 1399 بیش از ۴/۱ درصد، رشد را نشان می‌دهد.

تولید بیش از 4 میلیون مگاوات ساعت انرژی در سال گذشته و رشد ۴/۱  درصدی تولید برقبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، رضا افتخاری مدیرعامل هلدینگ انرژی شستا با اشاره به تحریم‌ها و چالش‌های فراوان اقتصادی افزود: وجود این مشکلات تاکنون، نتوانسته در جدیت و تلاش پرسنل این نیروگاه برای خدمت‌رسانی به مردم خللی ایجاد کند و نگهداری و بهره‌برداری از واحدها طی سالیان اخیر به بهترین شکل ممکن رقم خورده است.
وی انجام به‌موقع تعمیرات میان‌دوره‌ای و اساسی و بهره‌برداری اصولی از واحدها، ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات در کارگاههای مستقر در نیروگاه را مهمترین اقدام عملی برای رفع محدودیت تولید واحدها در سال گذشته دانسته و افزود: تعمیرات اساسی واحد یک این شرکت هم‌اکنون در حال اجرا می‌باشد که تا پیش از آغاز فصل گرما و پیک مصرف برق، شاهد اتمام آن و اتصال مجدد این واحد تولیدی به شبکه سراسری برق کشور خواهیم بود، تا با آمادگی کامل بتوانیم خدمت رسان مردم، به ویژه در تابستان پیش‌رو باشیم.

افتخاری اظهار داشت: با اعتماد و حمايت از خلاقيت و دانش کارکنان و اتكاء به تلاش پرسنل متخصص نیروگاه، توانسته ايم در سال گذشته، بيش از 4 ميليون و 20 هزار و 639 مگاوات ساعت انرژي ناخالص، توليد نموده كه بيش از 3ميليون و 733 هزار و 656 مگاوات ساعت آن انرژي خالص بوده است كه به شبكه سراسري تحويل گرديده است.
وي ضريب بار انرژي توليد شده در سال 1399 را 02/28 درصد اعلام نمود و گفت: در سال 1400 اين ضريب بار به بيش از 86 درصد رسيد كه حدود 5 درصد، بيش تر از سال گذشته بوده است.
خاطر نشان مي شود اين شركت با دارا بودن 4 واحد توليدي يكي از مهم ترين و بزرگترين نيروگاه بخاري استان خراسان رضوي بوده و نقش مهمي در تامين آسايش مردم و پشتيباني از شبكه سراسري برق كشور ايفا مي كند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: