کد خبر: ۹۱۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۸۹
مدیرعامل تیم فوتبال نساجی گفت: نتیجه همدلی و همصدایی مردم و مسئولان، منجر به تحقق خواسته همگانی شد.

سیف‌الله‌پور: برگزاری فینال جام حذفی در تهران نتیجه همدلی و همصدایی‌ها بودبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ به‌منظور درخواست دو باشگاه نساجی و آلومینیوم به جهت سهولت هواداران دو باشگاه به‌دلیل دوری مسافت، فینال جام حذفی روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ به‌جای تبریز در تهران برگزار خواهد شد.

در همین ارتباط ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: بعد از پایان بازی مقابل مس حدادیان مالک باشگاه بلافاصله پیگیر این موضوع شدند و از روز گذشته نیز با حضور در سازمان لیگ خواسته باشگاه و هواداران را به‌طور رسمی مطرح کردیم و خدا را شاکریم مسئولان امر صدای هواداران هر دو تیم را شنیدند.

وی ضمن تشکر ویژه از سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران به‌دلیل پیگیری‌های موثر افزود: از همه مسئولان امر در مازندران، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان محترم و دیگر مدیران ذی‌ربط جا دارد تقدیر به‌عمل آوریم که خواسته به‌حق باشگاه و هواداران عزیز را پیگیری کردند و جامه عمل پوشاندند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تاکید کرد: همان‌طور که حدادیان مالک باشگاه اشاره داشتند، امروز نساجی عامل وحدت مازندران شده است‌. در ادامه نیز مشاهده کردیم نتیجه همدلی و همصدایی مردم و مسئولان، منجر به تحقق خواسته همگانی شد.

سیف‌الله‌پور بیان کرد: از امروز همه مسئولان استانی باید پای کار بیایند تا شرایط عزیمت هواداران به تهران تسهیل شود و باز هم شاید حضور باشکوه هواداران پرشورمان در ورزشگاه آزادی باشیم. انشاالله روز ۷ اردیبهشت جام قهرمانی را تقدیم کنیم به مردم شریف شمال ایران و مازندران که شایسته بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: