کد خبر: ۹۱۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۱۷۴
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، رئیس معزول فدراسیون فوتبال و سرپرست سابق تیم ملی ایران را برای حضور در جلسه رسیدگی به اتهامات مطروحه احضار کرد.

احضار سرپرست سابق تیم ملی به کمیته اخلاقبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کمیته اخلاق در نامه‌ای، روز سه شنبه شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس معزول فدراسیون فوتبال، مجتبی خورشیدی سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران و علی سلیمانی خزانه دار این فدراسیون را برای ارائه توضیحات احضار کرده است.

این جلسه قرار است طی هفته آینده برگزار شود و عزیزی خادم فرصت خواهد داشت تا از اتهامات وارده به خود دفاع کند.اتهامات مالی از جمله پاداش‌های بدون حساب و کتاب به خود و همین‌طور مشاوران و برخی کارکنان بدون داشتن قرارداد و باز نگرداندن منابع مالی این فدراسیون، از جمله اتهامات وارده به عزیزی خادم است.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: