کد خبر: ۹۱۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۲۶
خبرگزاری فارس خبر داد که یکی از نزدیکان قالیباف خرید سیسمونی از ترکیه توسط دختر رئیس مجلس را تکذیب کرد.

توضیحات درباره سیسمونی خبرسازِخانواده قالیبافبه گزارش خبرداغ ، فارس خبر داد که یکی از نزدیکان قالیباف خرید سیسمونی از ترکیه توسط دختر رئیس مجلس را تکذیب کرد.

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید:

جنجال ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی / کاربران و گروه های مختلف در شبکه های اجتماعی چه می گویند؟

توضیحات درباره سیسمونی خبرسازِخانواده قالیباف

در توضیح این خبر آمده:

* به دنبال سفر قابل انتقاد  برخی از اعضای خانواده قالیباف به ترکیه، برخی هدف این سفر را خرید سیسمونی برای نوه وی اعلام و تلاش کردند با مقایسه آن با اظهارات قبلی رئیس مجلس در نقد خرید خارجی، این موضوع را برجسته نمایند.

* در همین رابطه یکی از نزدیکان قالیباف گفت: موضوع خرید سیسمونی به هیچ عنوان صحت ندارد.

* وی افزود: امروز حتی اگر کسی به دنبال تجملات هم باشد بهترین برندهای خارجی در تهران قابل دسترسی است و برای تهیه سیسمونی نیازی به سفر به ترکیه نیست.

* به دنبال این اظهارات، خبرنگار ما از مسئولان فرودگاه و هواپیمایی معراج موضوع را پیگیری کرد.

* مدیر روابط عمومی معراج در پاسخ به این سوال که اضافه بار این مسافران چقدر بوده است، توضیح داد که بررسی صورت گرفته نشان داد این مسافران اضافه باری نداشته اند.

* وی در پاسخ به این سوال که اگر اضافه باری نبوده پس درگیری بین این مسافران و متصدی پذیرش مسافر برسر چه بوده است، گفت: هیچ درگیری بین این مسافران و مسئول پذیرش وجود نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: