کد خبر: ۹۱۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۲۳۵
​یک وبسایت روزنامه‌نگاری آمریکایی در گزارشی مدعی شد که بایدن پیشنهادی مبنی بر خارج کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست تروریستی این کشور را به ایران ارائه داده است.

پیشنهاد بایدن برای خروج سپاه از لیست تروریستیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: یک وبسایت روزنامه‌نگاری آمریکایی در گزارشی مدعی شد که بایدن پیشنهادی مبنی بر خارج کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست تروریستی این کشور را به ایران ارائه داده است.

واشنگتن فری بیکن در گزارش خود نوشته است: آخرین پیشنهاد دولت بایدن در مذاکرات هسته‌ای با ایران تحریم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رفع خواهد کرد و مطابق این پیشنهاد سپاه پاسداران از لیست گروه‌های تروریستی خارج خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید که دولت بایدن در عین حال قصد دارد که پس از خارج کردن نام سپاه از لیست به اصطلاح تروریستی، نیروی قدس سپاه پاسداران را به این لیست اضافه کند.

واشنگتن فری بیکن می‌نویسد: با رفع تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران، حدود ۸۰۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰ نفر از تحریم‌ها معاف خواهند شد. تحریم‌های اعمالی علیه نیروی قدس تنها باعث خواهد شد تا محدودیت‌ها علیه ۲۰۰۰۰ تن اعمال شود.

بنا به گفته منابع مطلع این پیشنهاد مخالف‌هایی در میان نمایندگان و سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: