کد خبر: ۹۱۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۲۱
سید احسان خاندوزی در توئیتی که منتشر کرده است، نوشت: «الوعده وفا. علیرغم برخی مقاومت‌ها و با حمایت آقای رئیس‌جمهور، برای نخستین بار نورافکن شفافیت را بر صورت‌های مالی ۳۱۳ شرکت دولتی تاباندیم و در کدال منتشر کردیم. قطعا دسترسی عموم و نقد صاحبنظران بر صورت‌های مالی، موجب کارایی شرکت‌های دولتی در آینده خواهد شد.»

وزیر اقتصاد: صورت‌های مالی ۳۱۳ شرکت دولتی برای دسترسی عموم، بر روی سامانه کدال قرار گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل ار وزیر امور اقتصادی و دارائی در توئیتی انتشار صورت‌های مالی شرکت های دولتی در کدال را گام بزرگی در مسیر شفافیت دانست.

سید احسان خاندوزی در توئیتی که منتشر کرده است، نوشت: «الوعده وفا. علیرغم برخی مقاومت‌ها و با حمایت آقای رئیس‌جمهور، برای نخستین بار نورافکن شفافیت را بر صورت‌های مالی ۳۱۳ شرکت دولتی تاباندیم و در کدال منتشر کردیم.

قطعا دسترسی عموم و نقد صاحبنظران بر صورت‌های مالی، موجب کارایی شرکت‌های دولتی در آینده خواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: