کد خبر: ۹۱۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۱۸۷
سخنگوی وزارت خارجه از مذاکره با دو کشور آفریقایی برای بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد که با پاسخ رد فدراسیون مواجه شده است.

مخالفت فدراسیون فوتبال با دو دیدار دوستانه با غنا و سنگال؟ / سخنگوی وزارت خارجه: مذاکراتی را انجام دادیم اما فدراسیون نظر متفاوتی داردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی: سخنگوی وزارت خارجه از مذاکره با دو کشور آفریقایی برای بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد که با پاسخ رد فدراسیون مواجه شده است.

سعید خطیب زاده در نشست خبری امروز با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی این بخش برای فراهم شدن دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وزارت خارجه تلاش می‌کند، هر آنچه دستگاه‌های متولی در حوزه تیم ملی فوتبال و جام جهانی را فراهم کند.

وی ادامه داد: کارگروهی زیر نظر معاون اول رئیس جمهور شکل گرفته و وزارت خارجه عضوی از این کارگروه است. تلاش می‌کنیم در حوزه دیپلماسی ورزشی هر کاری که ممکن است را انجام دهیم.

خطیب زاده در مورد مذاکرات صورت گرفته هم گفت: در دیدارهایمان با مقامات غنا و سنگال مذاکراتی را برای برگزاری دیدار دوستانه انجام دادیم، که فدراسیون فوتبال برای حریف‌های دیدار‌های دوستانه نظر متفاوتی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: