کد خبر: ۹۱۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۲۸
همزمان با روز ارتش و اجرای رژۀ هوایی نیروهای مسلح در روز دوشنبه ۲۹ فروردین، پروازهای مسافری، باری، آموزشی و تفریحی در فرودگاه‌های امام‌خمینی(ره)، مهرآباد، پیام و سایر فرودگاه‌های واقع در TMA تهران، از ساعت 7 تا ۱۱:۳۰ انجام نمی‌شود.

تعطیلی 4.5 ساعته فرودگاه‌های تهران در روز ارتش جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مسعود نیک‌بخت، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: رژۀ هوایی نیروهای مسلح که نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، با هماهنگی نزدیک فیمابین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌شود.

وی افزود: به‌ همین منظور و در جهت حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA تهران (شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) ، پیام و غیره) از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین (غیر از پروازهای شرکت کننده در رزمایش) بسته اعلام شده است.

نیک بخت افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی بین المللی، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است که در این ساعات، پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: