کد خبر: ۹۱۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۳۰۵
کشتیرانی دریای خزر موفق شد در بخش حمل فله طی سال 1400 بیش از 21 درصد تناژ حمل خود را افزایش دهد.

رشد ٢١ درصدي تناژ حمل بار فله در درياي خزربه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه ،کشتیرانی دریای خزر از جمله شرکت های عضو گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سطح عمده تغییرات در عملکرد خود در بخش درآمدی و وزن کالای حمل شده در سال 1400 نسبت به سال 1399 خبر داد.
بر اساس این گزارش، شناورهای این شرکت کشتیرانی با انجام 611 سفر دریایی در سال 1400 افزایش 47.64 درصدی را در این بخش نسبت به سال قبل از آن ثبت کردند.
در بخش حمل فله نیز کشتیرانی دریای خزر موفق شد که طی سال 1400 بیش از 21 درصد تناژ حمل خود را افزایش دهد.
به نقل از روابط عمومی کشتیرانی جمهوري اسلامي ايران، این شرکت در حوزه کانتینری نیز با حمل 6360 TEU کانتینر افزایش قابل توجه حمل 62.36 درصدی را تجربه کرد.
کشتیرانی دریایی خزر در سال 1400 با حمل 2830 خودرو نسبت به سال 99 با رشدی بیش از 200 درصدی عملکردی درخشان را در کارنامه خود به ثبت رساند.
در همین مدت 12 فروند کشتی جهت انجام انواع تعمیرات از دوره ای تا بازساری وارد داک شدند که نسبت به سال 99، 140 درصد افزایش داشت.
با این اوصاف با تمهیدات صورت گرفته و علی‌رغم افزایش عملکرد میزان مصرف سوخت ناوگان کشتیرانی دریای خزر در سال 1400 نسبت به سال پیش از آن شاهد کاهش بیش از 6 درصدی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: