کد خبر: ۹۱۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۲۹۸
رانگنیک می گوید آینده رونالدو در منچستریونایتد مربوط به تصمیم سرمربی بعدی است.

رانگنیک: آینده رونالدو مربوط به تصمیم سرمربی بعدی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رالف رانگنیک سرمربی موقت شیاطین سرخ پس از پیروزی 3-2 مقابل نوریچ سیتی در روز شنبه در مورد وضعیت ستاره خود صحبت کرد.

رونالدو روز شنبه هت تریک کرد و تعداد گل های خود در لیگ برتر را به عدد 15 رساند و رانگنیک ستاره را به خاطر سهمش در این پیروزی تمجید کرد.

با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اریک تن هاگ، سرمربی آینده، رونالدو را در تیم نمی‌خواهد، احتمالی که رانگنیک از پرداختن به آن خودداری کرد.

رانگنیک به خبرنگاران گفت: "این تصمیم من نیست. کریستیانو یک سال دیگر قرارداد دارد. این تصمیمی است که سرمربی جدید باید با هیئت مدیره بگیرد. او برابر نوریچ سیتی و مقابل تاتنهام نشان داد که می‌تواند در بازی‌هایی از این دست تفاوت‌آفرین باشد و تصادفی نیست که او بهترین رکورد گلزنی را در بین تمام بازیکنان تاریخ دارد."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: