کد خبر: ۹۱۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۷۵
مهاجم اسپانیایی علیرغم گمانه زنی ها در مورد آینده اش در تورین ماندنی است.

موراتا در یوونتوس می‌ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، آلوارو موراتا می‌گوید که در یوونتوس خوشحال است، اما اذعان می‌کند که «همه برای آینده‌شان بازی می‌کنند» در حالی که دوره قرضی او در این باشگاه ماه آینده به پایان می‌رسد.

موراتا در سال 2020 به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوست و تابستان گذشته این قرارداد برای یک فصل دیگر تمدید شد.

موراتا در مورد زندگی در تورین به DAZN گفت: "همه برای آینده خود در یوونتوس بازی می کنند، در بازی ها و در طول جلسات تمرین. صف طولانی برای آمدن به اینجا وجود دارد و تلاش در هر بازی طبیعی است. تمام تلاشم را می کنم تا برای هم تیمی ها و هوادارانم پیروز شوم. من خوشحالم که اینجا هستم. پسرانم از من می خواهند که هر روز صبح سرود باشگاه را بخوانم، من خوشحالم، اما با یک جام خوشحال تر خواهم شد."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: