کد خبر: ۹۱۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۵۲
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، در توییتی با اشاره به حل مشکلات مهاجرین افغانستانی در ایران، نوشت: تلاش دشمن برای ایجاد فتنه میان دو ملت ایران و افغانستان است.وی تاکید کرد: اوضاع برای مهاجرین افغانستانی مطلوب بوده و به‌زودی اتفاق خوبی در این زمینه خواهد افتاد.

نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان: اوضاع برای مهاجرین افغانستانی مطلوب بوده / به زودی اتفاق خوبی برای آن‌ها رخ می‌دهدبه گزارش خبرداغ ، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: تلاش دشمن برای ایجاد فتنه میان دو ملت ایران و افغانستان است.

 حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، در توییتی با اشاره به حل مشکلات مهاجرین افغانستانی در ایران، نوشت: تلاش دشمن برای ایجاد فتنه میان دو ملت ایران و افغانستان است.

وی تاکید کرد: اوضاع برای مهاجرین افغانستانی مطلوب بوده و به‌زودی اتفاق خوبی در این زمینه خواهد افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: